جشنواره گلهای لاله گچسر

11827_143

حضور در دنیای پاک گلها تو را از زندگی صرف مادی می رهاند و به وسعت آرامشی ژرف دعوت می کند . کمی بعد از شهر کرج به طرف جاده زیبای چالوس ، خداوند رنگین کمانی بر روی زمین گسترانده و آن را با لاله های خوش قامت و ظریفش آراسته است . این باغ در زمینی به وسعت ۸ هزار متر مربع قرار گرفته که به باغ لاله های گچسر معروف شده ، این باغ در روستای گرماب در کیلومتر ۵۲ جاده چالوس از توابع گچسر جنب رستوران نوفل لوشاتو واقع شده و در آن ۴۰۰ هزار شاخه گل لاله روییده و نمای زیبایی به این محل هدیه کرده است.
طبیعت رویایی و زیبای باغ لاله را می توان با چشم اندازهایی چون کوه های البرز ، رودخانه کرج و پوشش گیاهی منحصربه فرد چالوس ، از جاذبه های گردشگری کشور نام برد که مشتاقان و گردشگران ایرانی و خارجی بیشماری تاکنون از این مجموعه دیدن کرده اند . این جشنواره هر ساله در بین روزهای ۱۰ الی ۲۷ اردیبهشت ماه در این محل برگزار می شود . زیبایی این باغ در نوع خود در کل کشور بی نظیر بوده است و آرامش کاملی را به انسان هدیه می دهد و برای گذراندن یک روز آرامش بخش گزینه خوبی می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>